طراحی سایت کاربرپسند
رونق کسب و کارهای آنلاین و فروشگاههای اینترنتی منجر به توجه بیشتر به طراحی سایت درسالهای اخیر شد و طراحی کاربرپسند واژهای شد که بیش از پیش بر سر زبانها افتاد. حالا شرکتهای طراح سایت باید تمرکز بیشتری بر روی ایجاد بهترین تجربه کاربری بر روی کاربران داشته باشند. طراحی سایت کاربرپسند به تمام جنبههای تعامل مشتری با یک کسب و کار و محصولات و خدمات آن اشاره دارد. هدف از این سبک طراحی ایجاد تعادل بین اهداف تجاری و نیازهای کاربر است. شناسایی سلیقه، نگرش، افکار و احساسات کاربران و پیادهسازی آنها در طراحی سایت منجر به ایجاد تجربه دلنشین برای کاربر میشود که ما آن را با تجربه کاربری یا UX میشناسیم. به عبارت دیگر، ارزشمند بودن UX این است که به دنبال برآوردن نیازهای مصرفکننده است و هدف آن ایجاد تعاملات مثبت است که مصرف کنندگان را تشویق میکند تا از یک محصول یا برند خاص استفاده کنند.
دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به معنی استفاده از کانالهای آنلاین برای تبلیغات و توزیع محتوا است. این کانالها شامل موتورهای جستجو، رسانههای اجتماعی، ایمیل، اپلیکیشنها، وب سایتها است. رشد رسانههای دیجیتالی در سالهای اخیر دیجیتال مارکتینگ را به قویترین شکل بازاریابی تبدیل کرده است که موجب رونق اقتصادی کسب و کارهایی شده که از این فرصت استثنایی بهره میبرند.
سئو
حتی اگر شما یک سایت با تعداد زیادی محتوای فوق العاده داشته باشید باز هم نیاز است تا شرایطی ایجاد کنید که مخاطبان بتوانند محتواهای شما را پیدا کنند. بهینهسازی برای موتورهای جستجو یا سئو سایت راه چاره شماست. وقتی یک کابر در تلاش است تا محصولی خریداری کند یا از خدماتی بهرهمند شود معتبرترین منبع آن گوگل و سایر موتورهای جستجو است. 93 درصد از مردم برای خرید محصول یا خدمات به موتورهای جستجو مراجعه میکنند و 98 درصد از این مراجعه کنندگان فقط صفحه اول گوکل را بررسی میکنند.